Oskärpa.

Hela livet har numera fallit i en total oskärpa. Efter middagstid är jag en väldigt gravid och trött människa som nu äntligen fattat beslutet, för att inte låta min familj få vardagkvällarna att gå utan mig, att kommande måndader arbeta halvtid. Jag kanske fortfarande är trött på kvällarna men det innebär kanske att jag slipper arbeta kvällstid och krama ur de sista energidropparna som finns tillgänliga.

Det låter värre än vad det är. Det är kul att jobba det är kul att vara hemma, men jag orkar absolut inget mer när barnet i huset sussar i sin säng. Alltså bloggen blir det första jag tar bort men i helgen har jag faktiskt varit med familjen på utflykt och det var väldigt roligt! Vi tog cyklarna ner till båthamnen och grillade korv, en fin och riktigt kall dag!


Det är en som upptäckt hur man ska fåna sig på kort.



    

Is vid strandkanten, son med fotografambitioner och fotografmamman med svårigheter med hösljuset!

Happy Monday!


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Hoppas ditt beslut gör det lättare för dig in din vardag. Kram och ha en trevlig helg.

2009-10-23 @ 10:55:03
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du bara måste kolla in våra spröjs =)

2009-10-31 @ 16:35:34
URL: http://mittlillabo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ytterdörren följer mig till graven. Jag har länge tänkt besöka ditt garage men jag tycks aldrig komma till skott. Ska jobba på saken =)

(kul att du gillar våran dörr . Jag sitter och blir lite extra mallig över att det inte finns någon liakadan på området ännu...)

2009-11-03 @ 14:28:33
URL: http://mittlillabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0