Mot en lång ensamhelg.

Korvringen är inlagd i kylskåpet, kycklinggrytan står och puttrar på spisen. Det är dags för mamman i familjen att åka på ensamhelg till Hemavan. Inte riktigt helt allena dock . Ska trängas med tio andra (vuxna) personer i en stuga i närheten av centrumliften. Lördagen ser dessutom att bjuda på solsken hela dagen så det kommer bli helt lovely!

Idag fick jag i mitt inrutade schema nästan en hel timma till övers. Åkte då ner på stan och sprang in på ett par väl valda butiker. Hittade ett par damhandskar i oxröd färg för halva reapriset som passade perfekt. Eftersom det då fanns även ett par till av samma storlek köpte jag även dem. Två kap för under hundralappen!

  Two of a kind.

Nu ska jag fortsätta att pussa på lillprinsen för att stilla den lilla biten av värkande mammahjärta.

Hoppas att alla bloggläsare får en trevlig helg!

Happy Thursday!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej min vän! Ha det gott i Hemavan. Du behöver nog lite ensamtid.. kram

2009-03-20 @ 22:19:53
URL: http://monkan56.bloggproffs.se
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig blogg ;)

Hoppas du får en kanon helg!

Kramar

2009-03-20 @ 22:25:07
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Anna

Så sent kom du inte hem igår att det inte fanns tid för ett inlägg på bloggen! Här har jag suttit i min ensamhet och bara väntat och väntat...

2009-03-23 @ 09:42:46
URL: http://mittlillabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0