Hoho du trodde att jag gett upp....

Men icke! Jag har bara valt att inte lägga ut de inlägg jag skrivit under de sista två veckorna. Av en anledning, för att inte lämna ut mina åsikter och för att jag då också blivit illa tvingad att byta från onyinredning till bitterbloggen.se

Nu lämnar jag allt sådant bakom mig och låter bilderna från midsommarhelgen tala för sig.  

         

Sonen hittade den största glassen i frysdisken, den skulle han absolut ha. På midsommarafton var vi på Barnens Zoo på Grans lantbruksskola där prinsen domderade över getter, får och minigrisar, född till chef med andra ord.


      

Midsommardagen på havet utanför Hattudden, härligt.

Happy Monday!

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt ni verkar ha haft det! nu måste vi grilla snart :-) kram

2009-06-22 @ 23:00:26
Postat av: Anonym

det var från mig hjärter dam!

2009-06-22 @ 23:01:24
Postat av: Anonym

Härliga bilder! O äntligen ett inlägg! Men... kändes som man fick en halv historia, vadan denna bitterhet? Ryktet säger mig att ni kommer till götet nästa vecka? Kul!

2009-06-23 @ 22:45:48
Postat av: Anonym

Hej hej! Här i Bålsta var det också en härlig midsommar. Har nu nyss varit i Täby och hälsat på men snart är jag hemma igen :)Ses då, Kram

2009-06-23 @ 23:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0