Då solen går ned.



Då solen försvinner ned för natten och det tidiga sommarmörkret lägger sig runt huset får jag ett litet sting av ångest. Kanske är det för att det goda håller på att ta slut och hösten är i antågande. Jag förtrycker genast de tankarna och dricker mitt kvällste och myser i soffan. Jag har äntligen laddat ner semesterbilderna (de bilder ni missat under min frånvaro) och njutit av det som varit. I morgon förflyttar vi oss åter igen till Vidögern där kvällsolen är som finast. Jag ska bara baka ett dussin jordgubbspajer så mina vänner och svärföräldrar kan få sig något gott.

Happy Tuesday!


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Så vacker bild!

2009-07-24 @ 08:46:31
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Soffán

Vilken UNDERBAR UNDERBAR(jag stammar inte=) bild!!

2009-07-24 @ 22:05:43
Postat av: Pinglan

Måste bara instämma med föregående "talare"... hur fin bild som helst! :-)

2009-07-25 @ 14:09:35
Postat av: Mia

Fantastisk bild!!

2009-08-01 @ 17:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0