Rapport från sjukstugan.

Energiförrådet har sinat. Sonen har nog helt omedvetet tagit alla krafter från mig. Efter förra söndagens utlösande kruppanfall har han nu i över en veckas tid varit sjuk . Sjukdomen har medfört att han inte heller har ätit och ni som känner honom vet att fettreserverna inte räcker långt. Helgen spenderades hos mormor och morfar och trots mutor av den värsta sorten var intaget minimalt. Kan det bli annat än en odräglig tillvaro?
Tanken var att han idag skulle gå på förskolan men igår sov lillprinsen 4 timmar på eftermiddagen och då är man verkligen inte redo för dagisaktiviteter. Själv sitter jag hemma och är en enormt kreativ lärare till mina elever, dagens lektioner jag planerat är riktiga energipiller och lite avundsjuk är jag allt på min "stand in".

Återkommer med muntrare inlägg vid annat tillfälle.

Happy anyday!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas en trevlig tisdagsmiddag kan pigga upp i kväll iaf. Eller blir du kvar hemma med sjuklingen?

2009-01-20 @ 13:43:26
Postat av: Nina

Sjukdomar och små barn är ingen bra kombination, en klar svart kamel! Hoppas att vi ses ikväll och om inte så ska vi ju lösa mord imorgon!!!

2009-01-20 @ 14:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0