Läxan

I söndags var det åter igen dags för den omtalade fotokursen. Kursledare samlade ihop alla våra minneskort för att sedan visa upp resultaten för sina deltagare. Han började med mina och det var väl tur det för annars hade vi nog inte lärt oss ett dugg. Det visade sig att de övriga kursdeltagarna hade allt satsat seriöst med stillebenbilder. Själv stoltserade jag med bilder på mig själv, tagna underifrån så att näshåren framhävs och även på min mamma med tulpaner i förgrunden som visade sig vara allt annat än bra. Trots detta känner jag mej en aningens stolt över att jag inte satsar allt för hårt.

       Mina grymma exempel!

För ett par timmar sedan satt sambon och lillprinsen framför datorn och tittade på bilder från sommaren som var. Kunde inte annat med mina nya kunskaper säga att bilderna oftast är en nyans för ljusa. Ska i veckan söka rätt på mina favoritbilder för att visa dem på söndag, det blir då inga med stillebenmotiv:)

Happy Tuesday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0