Påskhälsningar från en tvättlina.

Påskhelgen är här och jag har rest, utan min kamera.

Familjen är i Piteå hos mormor och morfar. I brist på tid de senaste veckorna tog jag den stora säcken  med smutstvätt för att hinna med under helgen. Jag passar på att smita en stund till bloggen mitt i allt ihopvikande av tvätt. Sambon och lillprinsen har dessutom hoppat i badkaret så husfriden utanför badrummet är påtaglig.

Hade kameran följt med hade jag lagt in en bild på min kära kusin T som igår tog med sonen och sambon ut på skotertur. Det var en alldeles för spännande upplevelse tyckte sonen som glatt hoppade av skotern när han kom till morfar som stod och tittade på.

Idag är det kyrkmarknad i Piteå och vi ska naturligtvis åka dit! Sedan kommer kusinerna och jag kan tänka mig farten på min son då kommer att accelerera till max. Puh det är bara att ladda!

Happy Easter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0