Bloggflirt:)

Till mina trogna läsare!
Detta är ett litet kärleksbrev till er i ett försök att ställa mig in efter en veckas frånvaro.  Familjen har varit sjuk och jag har dessutom varit på kurs i Luleå torsdag och fredag. Det är inte varje dag en lärare/ småbarnsförälder får bo på hotell och göra det alla andra "ickelärare" gör. Med det menar jag sitta ner på rumpan och äta lunch, fika och sedan när man äter middag kommer ihåg vad som serverades till lunch. Banalt kanske men härligt!

Avslutar med några bilder som jag tog förra veckan när sjuklingen lekte i höstsolen.




          

Happy Monday!


© bilder privat

Kommentarer
Postat av: farmor

Nya bilder på barnbarnet är veckans höjdpunkt. Tack för dem. Det är en fullgod kompensation för bristen på bloggande.

2008-09-30 @ 17:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0