Slut på fotandet.

    

Jag har nästan slutat fotografera. Sedan kamerakraschen tidigare i sommar då den åkte i golvet och batteriluckan gick sönder har det helt enkelt inte varit lika kul. Luckan är förvisso tejpad med silvertejp men klarar ändå inte av trycket vilket leder till att snabba spontanfoton oftas inte är möjliga att ta eftersom jag måste hålla handen tryckt mot batteriluckan. 

Sensommar bilderna har jag precis laddat ner i burken och  trots låg fotofrekvens hittade jag några fina favoriter.

Happt Tuesday på er!

© bild privat

Kommentarer
Postat av: Jajja

Hoppas du köper dig en ny kamera snart för jag blir glad i sinnet när jag ser lillkillen. Tokfina bilder...förmedlar känsla :-) kram på er

2008-09-09 @ 23:55:38
URL: http://jajjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0