BJÖRN,BJÖRN, BJÖRN och özz, måns, soran.......

Vilket skitväder! Vad jag hört ska det vara lika illa i hela landet. Efter helgens regn och rusk tror jag att löven blåst bort från våra björkar.

Igår gick sambon och jag på date och såg på Özz, Soran, Måns och Björn. Det var vi, några till samt större delen av tjejerna i Umeå mellan 12-14. Dessa kom för endast en sak och det var inte Özz, Soran eller Måns.
Inte jag heller,  om jag ska vara helt ärlig var det mest för att se denna söta kille som bara är rolig. Det blev en trevlig kväll. Med betoning på trevlig. Killarna förfogade över trettio minuter var och jag kan väl tycka att de kunde gjort något bättre av sin show. Till att börja med var Özz riktigt rolig genom att använda sig av personer i publiken som bollplank. Hans sätt att driva med förbjudna saker tilltalar mig. Soran var ett riktigt sömnpiller eftersom jag hade svårt att höra honom. Han talade enformigt och kändes inte alls på hugget. Måns däremot överaskade mig och var roligare än vad jag någonsin kunnat tro. Han var träffsäker och fick med sig publiken men hade enligt mig och sambon en dipp under föreställningen som lika gärna kunde strykas. 
Showen avslutades med Björn. Tjejerna i publiken fick se deras idol och visst levererade han. Sjukt kul och söt som bara den. Björn hade inte ens tid att vänta med att publiken skulle hinna applådera mellan skämten. Han skulle med andra ord fått mer tid av showen för publiken ville se mer, mer av Björn.

Happy Sunday!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0