Ett endaste äpple!



Äppelskörden i år  var inte den bästa. Blommningen var över på ett par dagar och inga svärmande bin hittade till våra träd detta år. Endast ett stackars äpple har vuxit på våra två äppelträd. Jag har som en mor följt äpplets utveckling under sommaren och  varit väldigt nervös för att skatorna ska knycka det från mig. Härom dagen var det dags för högtidlig skörd. Lilleman var inte så intresserad av att smaka så jag fick äta det helt själv. Det blev en stilla stund för mig och äpplet och när jag var nöjd kastade jag resterna till de väntande skatorna på andra sidan diket.

Happy Thursday!

Kommentarer
Postat av: Johanna

mmmmm, så gott! :)

2008-10-03 @ 16:45:02
Postat av: eva

jag håller med föregående talare...så gott :)

2008-10-03 @ 19:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0