Tomt i Bloggverkstaden



Bloggverkstaden står relativt still just nu. Förkylningen som jag fått är verkligen av den elaka sorten. Jag har ont princip överallt, ryggen känns som den håller på att gå av, halsen svider, näsan är täppt och till på köpet har mitt öga drabbats av något illavarslande som gör att jag i det närmsta är blind på höger öga. Precis nu när jag dessutom inte orkar göra någonting har min sambo hamnat i ett projekt-il. Han gör det ibland och då arbetar han som en myra tills ilet är över och då dröjer det olika länge innan nästa il infinner sig. Jag känner mig lite som en avbytare på bänken som hejar på de arbetande lagkamraterna.

Lagkamraterna I lagen Kenya Bridgeklub och Antz håller vi förövrigt tummarna för i helgen under årets Brännbollsturnering. Hoppas det blir en helg som vi hinner med allt som vi skulle vilja......:)

Happy Thursday!

För er som törstar efter bilder på sonen kan jag skicka er till Jajja som kom med en ny lekkamrat helgen som gick.


© Bild privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0