Tisdagstema; randigt -den ädlaste valören



Jag har under eftermiddagen och kvällen gått med denna fina medalj runt halsen. Den fick jag av mina elever innan det var dags för dem att gå hem. Det var en gest för att de var glada över att jag följde med på deras klassresa helgen som gick. Tur att medaljen var lite randig att den dessutom passar in på dagens tisdagstema!

Jag får i efterhand skämmas lite eftersom jag egentligen inte var så sugen på att följa med och offra viktiga helgdagar som skulle användas till något husprojekt. Jag åkte, och det var helt underbart och fruktansvärt roligt  Resan slutade med att jag in i det sista drog på att åka hem för att avlösa sambon som skulle på fotbollsmatch.

   

Man kan väl säga att vi hamnade på ett riktigt "Robinson" ställe mitt ute i någon av Nordsveriges skogar. Där vi hade fullt upp med att hinna utmana varandra i hinderbanor och på andra tävlingsstationer.Tiden bara flög iväg. Årets första dopp är till och med avklarat eftersom jag druttade i vattnet när jag skulle ge mig i kast med armgång. Det tyckte kidsen var jättekul och vad jag förstod stod 16 elever och förevigade ögonblicket.

Nu sitter jag här lite förkyld och ser tillbaka på helgen som den trevligaste lägerhelg någonsin!

Happy Tuesday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0