Loppis rapport

   

Storloppis är nu för denna gång slut och våra fina saker ligger tryggt nedpackade i sina lådor igen. Nu är det nämligen slut på försäljningen för i vår. I helgen har vi sålt en hel del fina saker vilket har gett oss lite extra i kassan som vi snabbt kommer att handla upp på någon trevlig auktion i sommar.

Sonen har blivit passad av sina morföräldrar och jag tror att de är lika ömma i fötterna som jag. Sonen tycker iallafall att det är roligt när vi kommer hem. Inte bara för att han tycker vi är fantastiska föräldrar men även för att vi ofta fyndar med oss saker hem till honom. I går kom vi hem med en liten röd trehjuling med matchande stövlar till. Jag blev till att börja med lite orolig eftersom han verkade tycka bättre om stövlarna än cykeln men det ändrades när storkusinen kom på besök och skjutsade sonen runt, runt på flaket.


Helgen har verkligen varit lyckad tack vare mina otroligt snälla föräldrar som ställer upp när vi drar iväg på loppis, storkusinen som sov över vilket gjorde sonen ofantligt lycklig och alla trevliga människor som stannat vid vårt bord!

Happy Sunday!


© Bilder privat

Kommentarer
Postat av: Hjärter Dam

Kan ni se med blotta ögat nät lillkillen växer o blir större? Nu längtar jag efter er igen! pöss

2008-05-11 @ 22:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0