Skärtorsdag, rosa dag i bloggvärlden

image58


Jag ligger lite efter i färgveckan har tyvärr missat två dagar men kommer starkt på slutet som man brukar säga.
Arvikavistelsen kunde ha slutat i en smärre katastrof eftersom min visdomstand (åttorna som tandläkarna brukar säga) passade på att bli inflammerad. Ont som bara den gör det, inte bara i tanden utan även i hals, käke och tunga.
Tur då att svärfar inte bara är bilmekaniker utan också råkar vara tandläkare till yrket. Så igår var hela familjen uppe på kliniken inne i stan. Där sprang sonen runt i korridorerna i sin orange pyjamas till sin farmors förfäran och charmade alla. Jag satt i tandläkarstolen och försökte bibehålla lugnet. Jag är nämligen en av dessa människor som lider av tandläkarskräck. Behandlingen var visserligen inte smärtfri men det gick snabbt så det tackar jag för. Nu väntar jag bara på att penicillinet ska börja värka.

Dagens tema är rosa och bilden togs i tisdags på den sovande sonen.

Kommentarer
Postat av: anna

här har du en till som har tandläkarskräck, usch och fy och inte blir det bättre med åren inte utan snarare tvärt om.
Ha en trevlig påsk och hoppas att det onda är över
anna

2008-03-21 @ 08:29:20
URL: http://www.brojer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0