Idag var hela Umeå på loppisrunda.........



inklusive jag! Stod redo på Nolia en kvart innan öppning tillsammans med stadens loppiselit. Idag har  det nämligen varit loppis på fyra olika ställen så det gäller att vara snabb och effektiv.
Jag var varken snabb eller effektiv eftersom jag måste missat alla fynd! När jag väl insett detta sökte jag med ljus och lykta efter snygga lampor som jag kan placera hängandes i villans fönster. Utan resultat tyvärr men det slank med lite färgade ljuslyktor till sommarstugan och ett par skor till sonen. Efter lite uppfräschning kommer de bli som nya och att pappan till barnet dessutom har likadana är väl rätt käckt! Det enda som saknas är att jag köper ett par och att vi sedan införskaffar likadana träningsoveraller så är vi redo för sommaren.......

Happy Sunday!

Kommentarer
Postat av: emma

Oj det hade jag helt missat. Jag som gillar loppis!

2008-03-05 @ 19:44:28
URL: http://rubyblue.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0