Romantikinjektion.

Hjärter Dam och jag fick oss varsin ordentlig romantikinjektion på tisdag kväll. Spänningen var på topp och förväntningarna var extremt höga. Jag hade tagit på mig min nya partystass och det enda som fattades var en Cosmopolitan i min hand. Det var tjejkväll och vi skulle på bio och se "Sex and the City".
Jag har följt serien sen den startade och tror mig bara missat ett fåtal avsnitt, därför var jag lite nervös över att filmen kanske  skulle "förstöra" serien. Jag satt dock och njöt i två och en halv timma, stundtals med sjalen under ögonen. Romantiken flödade och de som redan funnit sin Mr Big gick hem efter filmen och pussade honom lite extra och de som inte funnit honom än gick förhoppningsvis hem med tron på att snart finna den rätte.

Happy Thursday!


Kommentarer
Postat av: Mia

Ååh, var och såg den filmen nu ikväll jag med! Det var skratt och (nästan) gråt om vartannat! Tyckte den var jättebra!!! =)

2008-06-26 @ 23:17:04
Postat av: Nina

Såg du upplösningen på Project Runway nu då? Om inte kan jag meddela att det var som du misstänkte, Jeffrey tog hem titeln den säsongen.

Ha en trevlig helg i Röda Villan!

2008-06-27 @ 19:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0