Semesterbilder



Vi har fullt upp på semestern så bloggen får bara ett kortare besök av mig för lite semesterbilder. Ett underbart 50-tals rum fick vi se idag när vi besökte "Gammelvala" (gamla världen), en årlig tradition i Brunnskog. 
De övriga bilderna är på en kille som har fullt upp med traktorer, gräsklippare och två hundar som nu blivit hans bästa vänner. Hundarna har det tyvärr lite svettigt eftersom de inte alltid hyser samma känslor för honom.

Imorgon blir det auktion i sommarvärmen. Hoppas på många fynd och låga priser!

Happy Tuesday!

      


© bilder privat

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan du inte fynda nåt åt mig med, gärna nåt coolt av Stig Lindberg eller nåt?

Jag har aldrig fyndartur =)

2008-07-22 @ 22:40:06
URL: http://mittlillabo.blogg.se/
Postat av: Hjärter Dam

Hej det var bara jag! Har inte bloggat på en vecka, jag vet!!, o jag som har semester o allt!! Har vart hemma i Jörn o kom tillbaka nu ikväll. Sofie kommer imorgon bitti så jag ska vidare til sängen nu. Ska försöka läga ut lite text o bilder imorgon! Stor kram å du... lillkillen är verkligen fotogenique :)

2008-07-24 @ 00:22:39
URL: http://jajjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0