Piedestalrenovering

      

Jag har precis tagit paus i mitt allra nyaste projekt som under två års tid stått och väntat på mig i garaget. Det är en  piedestal med rejält renoveringsbehov. När vi köpt den gav vi oss gladeligen i kast med att ta bort färgen men det enda som hände var att vi lyckades att förstöra varmluftspistolen. Trots att min pappa genast försåg oss med en ny hade orken lagts på något annat projekt och piedestalen glömdes bort.
Nu är den åter igen framplockad och förhoppningsvis blir den klar innan jul........

Happy Wednesday!

© bild privat.

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej!

Vilken himla läcker piedestal. Aldrig sett något liknande. Blir kanonfin.

2008-07-09 @ 21:13:22
Postat av: HD

Ja om inte förarbetet var så förbenat tråkigt...

2008-07-09 @ 22:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0