Sol och tulpaner!

image36


Idag sken solen i hela Umeå och då är det verkligen lyxigt att få vara mammaledig på eftermiddagarna! Idag var jag och sonen ute och gick långa byrundan. Vänstervarvet förövrigt, det är inte riktigt mitt favoritvarv men solen skiner mer i mitt ansikte på vänstervarvet.

På vårt fantastiska matbord från 60-talet står nu underbara tulpaner i riktigt flickrosa färg som vi fick av de trevliga middagssällskapet vi hade i fredags. Tulpaner är nog min favoritblomma och jag hoppas på att de aldrig vissnar för de är så fina. De lär väl vissna lagom till "alla hjärtans dag" så då får jag väl köpa nya och låtsas att de är till sambon.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0