Ett år senare.

Bloggen har firat födelsedag. Tänka sig, förra julen satt jag hos mina föräldrar och vände ut och in på orden och idag har jag minst lika svårt att hitta orden. Klagomål på pollymuffins har kommit in från många håll och hoppas nu än en gång kunna flirta med mina läsare.

Familjen har lämnat husdjuren hemma och rest hela vägen till Arvika för att fira jul med svärföräldrar och svärsyskon. Bilresan räddades av årets julklapp, en bil-dvd till lilleman. Mirakelapparaten spelade Pippi Långstrump om och om igen för vår nöjda son. Det enda problemet som vi stötte på var ett visst snökaos i Dalarna då sambon inte körde fortare än 60 km/h.

I morgon ska jag och sambon lämna sonen med farmor och åka till Karlstad för att inhandla de sista julklapparna. Jag ska även köpa ett packe med batterier så jag i nästa inlägg bjussa på lite julbilder!

Happy Sunday!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen! Nu har jag landat hos mor och far, oj så skönt med vila :) Ha en riktigt härlig jul i värmland så ses vi om några dagar igen.

Kram/J

2008-12-22 @ 09:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0