Vi är redo.

Nu är antikgaraget klart för "grand opening" men den stora öppningen för vänta tills nästa helg. Jag och sonen ska nämligen till Råneå i helgen för att fira kusinens födelsedag. Sambon har i ensamhet fixat det sista och nu är det så  fint att jag nästan ryser när jag kliver in i garaget. Det enda som egentligen saknas nu är prislapparna.

                   

Veckan har annars varit en lugn och skön start på ett hektiskt arbetsår. I tisdags åkte jag med mina arbetskamrater till Lycksele för att ha de traditionella uppstartsdagarna på hotell Lappland. Späckat schema som vanligt men ändå mycket tid för umgänge och mat. Jag är en stor fan av hotellfrukost och denna gjorde mig inte besviken.

Happy Thursday

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad roligt att ni fått iordning antikgaraget! Så kul idé! =)

2008-08-14 @ 22:01:32
Postat av: Anna

Kan du inte vänta med prislapparna tills jag varit där?

Ha en skön lördagkväll =)

2008-08-16 @ 18:11:32
URL: http://mittlillabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0