Min nya spellista.

I denna moderna tid finns det materiella ting för nästan allt. Det verkar som om en väldigt stor del av befolkningen har en Ipod i sin ägo. Jag har en No-pod i ett silverfodral med glittrande plasthölje. Hyfsat  låg status på min Mp3 spelare med andra ord. Den använder jag i och för sig endast när jag går på argpromenader och när jag är ute och springer. Min kära vän berättade om en tjej som glömt sin Ipod på semestern och då lånat väninnans. Det  visade sig att väninnan lyssnade på en helt annan peppmusik, lite ledsam svensk folkpop om jag inte minns fel. Det slutade med att tjejen i fråga sprang intervaller gråtandes.
Det tog mig nästan en hel sommar innan jag tog mig för att byta musik i min spellista. Förändringen på mina löpass ändrades radikalt.  Från att känna mig som en tung betongklump med ben som inte vill röra sig springer jag nu i värsta proffsligan, sjungandes och springandes tillsammans med min nya spellista.

Happy Wednesday!


Kommentarer
Postat av: Hjärter dam

Att göra en ny spellista är något jag oxå drar mig för mer än allt annat...jag har tyvärr just nu mer depp än pepp så min spelare blir ofta kvar hemma när jag ska på iksu. Tyvärr har det till min förskräckelse varit ljudlöst i gymmet några gånger den senaste tiden vilket på något sätt gör att musklerna går i strejk, eller i alla fall slowmotion...

2008-08-20 @ 23:20:15
Postat av: Anna

Kanske vi tittar till garaget under helgen om vi hinner, ska börja måla taket och det tar säkerligen tid!

2008-08-21 @ 22:44:44
URL: http://mittlillabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0