Haveri i inspirationsbanken

Inspiration. Tidigare i kväll när jag skulle gå och lägga barnet mitt så var huvudet fullt av tankar och idéer om blogginnehållet för idag. Jag skulle nämligen berätta om dagens besök på konferensen för Hållbar Utveckling och hur jag nu ska ta mitt ansvar för att rädda världen. Men som sagt, det var innan sonen skulle nattas.

Under pågående sövning försvann alla roliga anekdoter och kopplingar till vardagen som jag tidigare tänkt ut. Tjoff, poff, gone whit the wind var de allt när gossebarnet äntligen lämnade buset bakom sig för idag. Jag kan inte ens bjuda på en bild eftersom kamerans batterier är totalt urladdade. Jag får helt enkelt ta mitt gröna te och invänta nästa inspirationsvåg.

Happy Monday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0