En helg som var lat.



Vi har nog haft världens lataste helg med mycket hög mysfaktor. I går kväll bunkrade sambon och jag upp med hemmagjord glass och chokladrullade wafers. Vi beslutade oss för att se på film men det hela slutade med att jag efter 10 minuter förklarade att filmen var alldeles för läskig för mig att titta på. Det var en ryslig början på en film som heter "Vecka 28" eller något liknande som gav mig kalla kårar längs ryggraden trots att jag var i säker famn.

Idag blev jag så glad att jag nästan hoppade ur galoscherna när jag läste att jag fått en utmärkelse av Mittlillabo som trots husbygge tydligen har tid att följa min blogg. Tusen tack!

Happy Sunday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0