Vid Röda Villan står en röd bil.

Idag kom sambon hem och undrade hur mycket den nya bilen på uppfarten kostade. Den var naturligtvis mycket dyr och exklusiv berättade jag stolt. Han syftade inte på min pappas nya flashiga superbio power  bil som också står på uppfarten utan på min röda nytvättade bil. Den röda bilen har tyvärr inte fått så mycket kärlek på slutet men eftersom min pappa är en handlingens man byttes det idag till sommardäck och bilen blev ordentligt rengjord. Så nu står den finaste röda bilen i hela byn på vår uppfart!

Jag läste förövrigt en bilannons  på Blocket idag där det stod att bilen aldrig var maskintvättad. Måste säga att jag är rätt imponerad!

Happy Thursday!


Kommentarer
Postat av: Gôbben

Ja, det är bra att Jan tar hand om bilen. Ska du vänta på att din egen gubbe gör det så får du nog vänta, he-he...Men han har ju sin egen turbo att tänka på. Hur ser den ut, förresten?

2008-04-26 @ 21:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0