Tisdagstema; Himmel -en plats för änglar

image74

Eftersom jag inte har någon blå vårhimmel att stoltsera med idag hittade jag en sensommar bild från i fjol. Den kvällen var det så tyst runt omkring mig när jag stod på stugtomten och fotograferade.

Tystnad har vi i huset idag. Sonens förkylning ger inte med sig och idag vill han ligga i soffan och titta på tv. Själv känner jag mig ljudkänslig så idag är radion inte på och ljudet på tvn är på lägsta möjliga nivå. Jag tror att min hjärna är lite överhettad av alla nyhetssändningar som varit de senaste dagarna. Från att ha läst var enda artikel om tragedin med lilla Engla har jag stängt av totalt.
Det är vid tillfällen som det här som jag blir lite tjuvreligiös och tror att det kanske var någon högre makt som hade ett finger med i spelet när hobbyfotografen stod och tog bilder, på just det barnet och just den bilen.
Jag hoppas iallafall att Engla har det bra, vilken himmel hon än befinner sig i.


Tisdagskramar!

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Härligt vacker bild på sommaren och dess himmel. Tjingeling o krya på sonen:-)

2008-04-15 @ 13:01:39
URL: http://caffepaus.blogg.se
Postat av: wallinskaya

fint!

2008-04-15 @ 13:40:05
URL: http://knivskrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0