Lökarna blommar.


image75


Lökarna blommar! Jag tror inte att Dileva själv skulle kunna uttrycka denna vårextas bättre. Idag plockades altanstolarna fram och kaffetermosen togs ner från hyllan. Precis när jag var på väg att sätta mig ner för att njuta av sol och kaffe upptäcker jag dessa fantastiska blommor som tagit sig ur vinterdvalan. Det var bara att plocka fram kameran och gå ut i snön för att fotografera från alla håll och kanter.
Sonen som ser möjligheter med att mamma står och gör något tycker att det läge att gå ut på egna äventyr. Tur då att småbenen inte orkar gå så långt. Jag hinner ikapp honom lagom tills han sätter sig i första bästa vattenpöl, men är man barn så är man!

Happy Friday! 

image76


Kommentarer
Postat av: Johanna

Underbart att våren kommit igång! Ses snart :)

2008-04-18 @ 16:03:46
Postat av: Hjärter Dam

fin bild på lillkillen :) skönt att d är vår hemma oxå.. kommer hem imorgon så jag landar gärna i solsken! Puss på er

2008-04-20 @ 11:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0