Välkommen till min nya blogg!

image1

Otroligt fånigt namn på bloggen jag kom på! Men det är ju försent att ändra på nu. Bäst att leva upp till det då.
Välkommen, om du har hittat hit det vill säga!

Mitt stora intresse är relativt nya antikviteter, det mesta i mitt hem härtsammar från 50,60 & 70-talet. Därför går inrednings processen väldigt långsamt här hemma. Som tur är har jag en tålmodig sambo som delar mitt intresse.

När jag blir stor ska jag starta en auktionsfirma! Det har jag bestämt men när detta blir återstår att se. Tills dess får jag nöja mig med mitt traderarum, där mina inköp som jag inte behåller säljs vidare.

Vårt badrum,  får sig en upplyftning av ett blå aster fat ( design Stig L.)som jag köpte på loppis för en femma för ett antal veckor sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0